måndag, april 28, 2008

Thank you, Billie!

Det är bra med vänner!
Billie ringde nyssans och sa att de behövde en kundbokare på hennes nya jobb, och att chefen ville prata med mig. Helt plötsligt sitter jag och får ett jobberbjudande på ett jobb som jag inte ens sökt :P Kändes väldigt toppen, eftersom jag varit väldigt nervös över hur fan jag ska få ihop pengar till min avfärd mot Amerikat. Ingenting är såklart HELT klart än, men chefen (som jag för övrigt inte minns vad han heter, trots att han säkert sa det flera gånger) bad mig komma dit imorgon för att prata detaljer och skriva på papper, så det ser ju bra ut.
Helt plötsligt känns det LIIIITE mer hoppfullt!

9 kommentarer:

Anonym sa...

ur smellcome dude :D
(han heter Dan förresten) :P
/billie

Anonym sa...

Hej hej! Fick just kommentar på min blogg från dig, och bestämde mig för att "kila över" hit. :)

Du skriver att du är tv-missbrukare. Det får mig att undra... vad ska jag då kalla mig själv? Kollar hur mycket som helst på tv. Lär ju inte bli bättre om jag kommer till USA. :S

Svar på dina frågor: Jag hoppas komma iväg någon gång i slutet av juli/början av augusti. Och jag hoppas hamna på västkusten.

Anonym sa...

Hej Carin!! Jag råkade halka in på din blogg, vilket var riktigt trevligt! Du verkar må bra och wow!? Ska du åka som au-pair! Du anar inte hur avundsjuk jag blir! Grattis till jobbet i sommar också...Skulle vara kul att se dig någon gång! Hade bra, vännen!
Kram Johanna Sellén

Anonym sa...

Ja verkligen:D
Gör det!
var ska du och vilka åker du med?

ha det så bra!

Anonym sa...

Ja såklart det går bra :)
Hur känns det inför din resa?

Anonym sa...

ja det är helt okej det =)
när kommer du git då?? Hittat en bra familj??

Anonym sa...

http://idaellinorh.blogg.se är min bloggadress btw

Anonym sa...

ja då, du får jätte gärna länka mig. Tyvärr kan jag inte länka dig eftersom jag inte riktigt har kommit underfund med hur man hanterar stilmallen. Ha de bra / Mikaela

Gisele sa...

Hi Carins!!!

I'm sorry for the late, I just read your post at my blog...anyway..I will love to have contact with you, this would be my date too, but i changed to July 20th. What place from Nj, you will going to? And your agency is Au Pair care?

Looking foward to talk to you,
Gisele