måndag, april 14, 2008

The Cs

Familjen D har inte hört av sig, så det verkar som att de hittat någon som de gillade bättre. But that's not the end of the world. En ny familj har nämligen anmält sig som intresserade av mig!
De var inte så utförliga i sitt brev, så jag vet inte så väldigt mycket om dem, förutom att de bor i northern California, en timme från Sacramento.
Det är inte mitt förstahandsval vad gäller plats, men om de ringer och verkar jättetrevliga så kan jag självklart tänka om.
Jag är inte lika tok-exalterad den här gången, även om det självklart är roligt att någon mer har intresserat sig. Ds verkade ju så perfekta för mig, så det känns lite tråkigt att de inte hörde av sig. Jag försöker att inte hoppas för mycket på det här, så blir jag inte lika besviken om det visar sig att det inte känns bra eller inte blir något.

Over and out

Inga kommentarer: