fredag, april 25, 2008

The Body Shop


Jag insåg igår att jag kommer bli knäpp om jag inte kommer få komma till någon Body Shop under min tid i USA. Var ska jag annars köpa mitt smink och mina parfymer? Jag inser ju att det är ett internationellt företag, alltså måste det ju finnas butiker även i USA, men det betyder ju inte att det finns någon i närheten av Augusta.
Så jag gav mig ut och sökte på deras hemsida, och upptäckte att det faktiskt finns en butik bara ca 35 minuter från Augusta. Miso happy! :D Jag kommer utan problem kunna åka dit och shoppa järnet när det så behövs! Det skadar ju inte heller att det alltid brukar vara billigare att handla på Body Shop om man befinner sig utanför Sverige. När jag var i London senast köpte jag i alla fall en ögonskugga för ca 200 kronor som brukar kosta det dubbla här hemma. Moahahaaa! Billigt smink! :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Aa jag hade samma problem med smink, fast med märkte Make Up Store. Hade panik när min hudkräm tog slut, men nu är jag betydligt lugnare med tanke på att jag har smink, krämer och produkter i överflöd.

Hoppas du får en trevlig tid i USA. Och shopping blir det, det lovar jag dig. Se bara hur mycket/ofta jag shoppar!!


Kramar Louise