torsdag, april 24, 2008

New Jersey hotel

Jag fick en fin länk av Dawn igår, till hotellet där jag kommer bo under min introduktionskurs 14-17 juli. Det såg riktigt tjusigt ut, måste jag säga. Jag är ingen van hotellmänniska, men i mina ögon ser det då trevligt ut.





Jag har fått ett mail från familjen Ds tidigare au pair, som jag mailade i förra veckan, innan vi besämt för att matcha. Jag hade några frågor jag ville ha svar på, och hon har nu besvarat allihop, och jag har fått precis de svar jag önskade mig på allihop. Det känns med andra ord bara ännu bättre inför att åka till Ds i sommar. :)

Jag är fruktansvärt trött efter att ha stressläst och skyndat ihop en halvdan presentation om Dennis Lehane. Det gick fort, men så blev det ju inte bra heller...
Nu är jag hur som helst helt slut i skallen, så det blir till att ta en promenad med Lisa och sedan gå och lägga sig. Jag ska ju orka gå på Bergqvist och Sauk imorgon kväll! :)

Bajj bajj!

Inga kommentarer: