fredag, april 11, 2008

The D's

Jag har blivit kontaktad av en familj! Det tog inte ens ett dygn! Familjen D i New Jersey har bokat in en intervju med mig, så de kommer höra av sig inom de närmaste två dygnen.
Jag vet inte om det blir något, såklart, men jag är så otroligt exalterad över att någon tagit kontakt med mig! De verkar dessutom bo på det ultimata stället för mig: i en mindre stad men bara en timme från New York City.
Det kan ju vara så att de bestämmer sig för att inte höra av sig alls, om de hittar någon annan som de tycker passar dem bättre. Oavsett hur det blir så känns det bra att någon har visat intresse. Jag har varit så nervös över allt det här eftersom det tog så lång tid innan jag blev skickad till matchningen. Nu känns det som att det nog ska kunna lösa sig trots allt.

I'm so excited!

Inga kommentarer: