måndag, april 21, 2008

A match is made!

Nu är det bestämt, jag ska till New Jersey och familjen D!
Jag pratade med Dawn D i fredags, vilket kändes toppen och hon var jättetrevlig. Igår så fick jag så ett mail från henne där hon officiellt bjöd in mig till dem i mitten av juli. Så då bestämde jag mig! Jag ska åka dit den 14 juli, först tillbringa tre dagar på introduktion och sedan åka till familjen den 17 juli. Två dagar senare ska vi tydligen åka iväg på semester allihop tillsammans, vilket de gör varje sommar. Det kommer bli ett härligt tillfälle att lära känna familjen, och barnen i synnerhet.
Det känns verkligen toppen att det är bestämt! Nu är det bara att vänta på att få informationen om hur jag ska söka visum, fixa mitt internationella körkort och sedan bär det snart av!

Wiiiieee!

2 kommentarer:

billie sa...

grattis dude!! :D

Carin sa...

Thank you man! :P
Känns supertoppen! Me so happy!