torsdag, april 24, 2008

Nytt utseende

Som ni kanske märker så har jag gjort några ändringar på min blogg. Jag var så gudomligt trött på den! Jag var trött på färgen, jag var trött på namnet, jag var trött på allt.
Jag var in och kikade på några andra ställen, om jag eventuellt skulle starta upp en ny blogg någon annanstans, där jag har lite andra valmöjligheter vad gäller design och sånt. Dessvärre verkar det som att alla andra bloggar är superkrångliga vad gäller hur man skriver inlägg, redigerar dem osv. Det är långt mycket krångligare än vad det är här, så det känns definitivt inte värt besväret. Jag får helt enkelt stå ut med det här, vad det verkar.
Däremot vill jag verkligen ändra namn på skiten, men jag orkar inte komma på något nytt just nu. Finns det någon som har mer inspiration än jag som kan föreslå något klatschigt?

By the way, jag tror att jag ska ändra utseendet igen. Det här suger...

Ed: Jag tror att jag är nöjd med sidan som den är nu, men vi får se. Än kan jag ju ändra mig igen...

Inga kommentarer: