onsdag, april 16, 2008

The Cs part 2

Jag har mailat med Debbie C sedan i måndags, och jag blir alltmer förtjust i familjen! Debbie är väldigt trevlig och verkar väldigt förstående angående min oro över att bränna sönder mig i Kaliforniens sol och allt annat. Jag har även mailat lite med deras nuvarande au pair, Laura från Tyskland, och hon har bara positiva saker att säga om familjen. Pojken, Julian, verkar superhärlig och är tydligen ett litet energiknippe. Han älskar att ta långa promenader, simma, cykla och hoppa studsmatta ute i trädgården. Det blir helt enkelt att vara väldigt aktiv under mitt au pair-år, och det skulle jag väl knappast må dåligt av.
Jag har inte pratat med pappan, Jason, än så jag vet inte så mycket om honom. Men Laura sa att han är precis lika trevlig som Debbie och att båda två är väldigt förstående vad gäller hemlängtan och andra saker som kan vara jobbigt när man kommer dit.
Debbie ska ringa mig på söndag, och då hoppas jag på att få prata med Jason också, så att jag kan bilda mig en egen uppfattning om vem han är. Hur som helst så ska vi fortsätta maila hela veckan, så att vi får veta lite mer om varandra även innan vi pratar på telefon.

Jag hör av mig om fortsättningen på äventyret!

Inga kommentarer: