tisdag, april 22, 2008

People no likey me no more?

Jag känner mig helt plötsligt väldigt ignorerad. Jag har under de senaste veckorna fått massvis med mail varje dag och har haft problem med att hinna svara på alla, vilket jag definitivt har lärt mig att tycka om. Nu är det istället INGEN som mailar mig. Vad har hänt?
Jag börjar nästan fundera på om det är något fel på min mail. Jag skrev nämligen ett mail till Dawn igår kväll, som hon borde fått runt 17-tiden där, och hon brukar vara väldigt snabb med att svara. Nu har det gått runt... 20 timmar och jag har fortfarande inte fått något svar. Jag har inte heller fått mitt utlovade mail från min Area Director, med mailadresser till andra tjejer som kommer finnas i området samtidigt som jag. Det känns lite konstigt, faktiskt.
Jag ska kika om jag får fram mail från min andra adress... Om inte så vet jag i alla fall att det är något fel. Annars är jag väl bara mindre omtyckt för tillfället, helt enkelt. Det visar sig!

Inga kommentarer: