onsdag, mars 28, 2007

Jobb!

Jag fick jobbet!
Jag är numera Studentambassadör för Academic Work! Visst låter det flashigt?! :P Det är dessvärre inte riktigt lika flådigt som det låter, men nästan så ;)

Så på fredag bär det alltså av till Sthlm på en introduktionskurs. Ska bli riktigt roligt. Vi får väl se exakt vad den ska gå ut på och allt sånt, men det ska nog bli bra :) Just nu är jag bara glad för att ha fått ett jobb (mitt första, om man inte räknar sommarjobb, och det gör jag inte :P) och för lite extra pengar :)

3 kommentarer:

Funkan sa...

Vi fick jobben båda två :) Fy fan vad vi är bra...!

Malou sa...

And me!! I sommar blir det Brevbäring AB :D

Hipp hurra för oss tre övermänniskor!

Carin sa...

Johanna och Malou: Jaaa! Vi är ju totalt bäst alla tre! Det kan inte bli bättre än så här. Alla slipper svälta! :p