fredag, mars 23, 2007

All by myself...

Det är såna här kvällar som får en att vilja röka, knarka och supa som en galning... Känner mig allmänt nere och ensam, trött som en överkörd gnu och dessutom hade jag jätteont i bröstet under en större del av kvällen. Hypokondriker som jag är fick jag lite panik där ett tag och ringde 112. Var helt säker på att jag fått en hjärtinfarkt eller något åt det hållet. Hur som helst så var sjuksköterskan jag fick prata med väldigt säker på att det är magkatarr det är frågan om, och det låter ju väldigt troligt, eftersom jag har haft det åtminstone 2 gånger tidigare. Jag är helt enkelt överkänslig mot stress, och de senaste veckorna har det varit väldigt stressigt, med körer, skolan, psykologi, körkort osv osv...

Jaja... Hur som helst...
Borde gå och lägga mig och sova lite, men jag har inte riktigt lust. Ska nog kika på Stockholm Live först :)

1 kommentar:

PatrikeN sa...

Det är inte lätt när det är svårt.