tisdag, mars 27, 2007

Jobbintervju!

Har precis kommit hem efter en jobbintervju för Academic Work. Sökte ett jobb som Studentambassadör igår, och imorse fick jag ett samtal där hon frågade om jag kunde träffas för en kort intervju nu idag. Eftersom jag är i kraftigt behov av ett jobb just nu (och det här verkade riktigt bra) så sa jag ja utan att tveka. Lite nervös var jag för att dte skulle vara en överseriös intervju där jag kände mig intryckt i ett litet hörn som ett jagat djur, men det kändes riktigt avslappnat. Tog en kopp kaffe på Kåren och pratade väldigt avspänt om tjänsten och vad jag trodde var för- och nackdelarna med den. Det kändes superbra och hon sa att hon fått ett väldigt bra intryck av mig, så jag hoppas verkligen på att jag får det. Känns som att jag har en god chans :) Hon ringer antingen senare idag eller imorgon förmiddag och berättar om jag får den eller inte.

Håll en tumme för mig, allihopa! (Håller ni två får ni spö, för det betyder otur!)

Jag lovar att uppdatera så fort jag fått besked.

2 kommentarer:

Malou sa...

Fick ditt sms, men hamnade mitt uppe i en grej och glömde sedan att svara :P

Hoppas att det gick bra iallafall! :)

Carin sa...

Wiie! Det gick jättebra! :D