måndag, mars 05, 2007

Var inte igår

Var ett tag sen jag la ut en lista här, så nu är det ta mig tusan dags igen!

Senast sedda film: Hmm... Såg typ halva Possessions tidigare ikväll, om de gills. Senaste HELA filmen jag såg... Kanske Hannibal Rising, men jag är inte säker.
Senast köpta skiva:Köpte Daniel Lindströms första skiva till mamma i julklapp, om det gills. Annars är det nog Alanis Morisette för 1½ år sedan. (Jag är snål)
Sparar till: Kan inte spara men gör ett tappert försök att lägga undan pengar till mitt körkort.
Väntar på: Teoriprov, min katt
Pålägg som gäller: Ost går alltid hem hos mig.
Dagens dryck: Vatten
Senaste boken du läste: Psychology: The Science of Mind and Behaviour och Macbeth
Senaste maträtten du åt: Gills yoghurt och Kalas Puffar? Annars makaroner och köttbullar (jag är inte bara snål, jag är lat också!)
Senaste klädesplagget du bar: Jordens fulaste, turkosblåa byxor och en gröngul Champion-tröja. Jag sitter hemma vid datorn för tusan.
Senaste repliken du yttrade: öööh... "Godnatt"?
Senaste personen du träffade: Mamma
Senaste personen du pratade i telefon med: Jonas
Senaste personen du fick brev av: Min Sis!
Senaste gången du sov: Nu?
Senaste saken du köpte: Ett par byxor i fredags.
Vad har du gjort idag: Läst psykologi, läst poesi, suttit och flummat mig vid datorn
Gillar du svarta kläder: Oh yeth!
Hur tidigt stiger du upp: Alldeles för tidigt. Oftast ca två timmar innan jag ska vara någonstans.
Vilken färg har du på håret: Rött rött rött
Vad har du för färg på ögonen: Beror på vem du frågar, men de flesta är överens om att de är gröna.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Jag skulle nog kalla Söderbärke för landet.
Var har du ont: I huvet, ryggen, nacken och lite i magen.
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingenting. Fast jag är jättekär i My Chemical Romance's Famous Last World
Vad tycker du om idrott: Jag blir svettig bara jag tittar på fanskapet. Och det flyttar alltid på alla bra program på tv.
Vad har du för klocka: Mobiler, väggklocka, armbandsur, väckarklockor + micron! :P
Favoritgodis: Surt, choklad och saltlakrits
Dyraste plagg du köpt: Antingen ett par skor eller en vinterjacka någon gång.
Har du jobb: Nej, men jag jobbar på det. I need money!
Favoritämne i skolan: Engelska? Får väl säga översättningen just nu. Den slipper man ju jobba så mycket på...

Inga kommentarer: