onsdag, mars 07, 2007

Absurdities...

Känner mig tvungen att berätta lite om min konstiga dröm från inatt... Det var bara en massa helsjuka grejer som hände:
1. Det var en STOR festival, med massor av kända band, i Söderbärke (läs: världens minsta byhåla)
2. Jag var självutnämnd barnvakt åt en gammal kompis till min lillebror (som för det första är 17 år och borde klara sig utan någon som tar hand om honom och för det andra är en dryg jävel, så I couldn't care less om han INTe kunde ta hand om sig själv)
3. Jag gick hem till min mormors gamla lägenhet (i Arboga) för att byta byxor mitt i festivalen.
4. Jag var tillsammans med Henrik Schyffert (ASG)
5. Henrik Schyffert var övertygad om att jag skulle lämna honom för Djungel-George (inte Brendan Fraser alltså, utan verkligen Djungel-George) :P

Lite roligt var det, måste jag erkänna! :)


Nu är det dags för mig att åka iväg och göra mitt teoriprov... Önska mig lycka till! :)

Inga kommentarer: