söndag, mars 04, 2007

It's not spying...

Det är lika bra att jag säger det här på en gång, för jag kommer ändå beklaga mig över det här för allt och alla, så på det här viset slipper jag förklara det lika många gånger.
Jag skulle gå in och läsa igenom en gammal konversation med en kompis, och när jag gick in i konversationsloggen så var det en MASSA namn där som jag inte kände igen, så jag tänkte kika vilka det var. ALLA är tjejer som mitt kära ex satt och raggade på. Medans vi fortfarande var ihop. Från min jävla dator! När jag var hemma!!
Och vi pratar inte bara saker som "du är söt" och liknande... Oooooh nej... Mer i stil med "jag älskar dig, du är den enda för mig!"

Aja... Jag ska väl bara vara glad över att jag blivit av med honom, antar jag.

Så! Ska inte beklaga mig mer nu!

5 kommentarer:

PatrikeN sa...

Låter lite tråkigt faktiskt.

Funkan sa...

Killar är puckon! Själv fick jag ett samtal i torsdags natt av Mr Idiot, som om ingenting hänt, och undrade varför jag inte vaknat av hans 19 snöbollar mot mitt fönster. Jag var i Sälen. Detta två månader efter att han försökt få mig att ringa hans sambo och lova att aldrig kontakta honom igen. Hallå liksom...

Malou sa...

Anmal, anmal, anmal!

Carin sa...

Johanna: Killar är sjuka djur...
Borde inte få gå lösa på stan bland normalt folk.

Carin sa...

Henriette: Ja, du har så rätt... What's a girl to do?