tisdag, februari 27, 2007

Seeeeeeeeg dag...

Jag har, av någon oförsklarlig anledning, varit absurt trött idag. Nog för att jag kanske inte fick mina 8 timmar av sömn inatt, men det var inte så långt ifrån, så jag borde klarat mig bra ändå. Men icke! Satt på hela litteraturlektionen och fick inte ur mig en vettig tanke (kan också bero på att Macbeth är en ganska rejält tråkig pjäs med WAAAAY to many characters. Hade räckt med hälften för att man skulle lbi förvirrad.
Efter denna lektion fomr hell så var det så dags för ännu en trevlig körlektion. Och det går ju bara bättre och bättre hela tiden.
Trodde jag...
Det gick SÅ DÅÅÅLIGT! Jag missade skyltar så jag körde fel, jag växlade som en jävla kossa och jag sög helt allmänt. Usch... Ville nästan ge upp där ett tag, men jag har ju betalat för skiten, så det är väl bäst att jag kör mina lektioner och ser till att få det här överstökat så snart som möjligt, så slipper jag skiten sen.

Gjorde ett tappert försök att göra några tester på datorn, och de första funkade helt okej, men sen gick det utför. Jag tyckte det var dags att lägga av för dagen när jag kände att jag skulle somna, alternativt döda någon av ren ångest, om jag tvingades svara på en enda fråga till om maxvikt, rörelseenergi eller parkeringsskyltar.

Jaja...
Resten av dagen har jag suttit i min ensamhet och stickat på mammas tröja (har kommit ungefär halvvägs nu, efter ca tre dagar, så det här ska nog gå bra). Har insett att jag köpt för lite garn, så det blir till att skicka efter mer, om det inte finns samma sort på någon affär här i stan, men jag är inte så hoppfull, om jag ska vara ärlig. Jag får helt enkelt skylla mig själv och betala 40 kronor i frakt IGEN, för några ynka garnnystan... Borde kanske passa på att beställa några fler mönster eller ännu mera garn, när jag ändå är igång... Hade ju tänkt sticka mig själv en tröja eller något sånt också, så det kan ju behövas.

Anywho...
Har nu lovat Linda att jag ska läsa den där boken åt henne och skriva en sammanfattning på den, så det blir mycket läsa för mig den här veckan. Dessvärre är jag rädd att jag har fel bok nu, så jag får åka in till skolan imorgon och försöka hitta den rätta. Kan nog bli lite kämpigt, men jag får ju pengar för det så. Jobbigt bara att behöva sätta ett pris på det... Är dålig på sånt. Föredrar att bara få pengar i handen och ett "Take it or leave it" i stort sett. Är inte bra på att uppskatta värdet av mitt arbete.

Weeeeell...
Eftersom jag ska jobba hårt imorgon så tror jag att det är dags för mig att gå och lägga mig nu, så jag faktiskt orkar gå upp och ta tag i allt det där. Hoppas att det inte blir alltför jävligt...

Inga kommentarer: