onsdag, februari 14, 2007

Hallelujah I just love it so!

Ostkaka, that is.
Mmmm... Det är nästan onödigt gott... It's delicious. Delicious, I tell you!
Har svullat i mig en hel del under kvällen. Gott, men det dåliga samvetet börjar växa fram i mitt huvud...

För övrigt har jag haft en riktigt snuskigt slapp dag, eftersom jag i stort sett bara sovit och suttit vid datorn. Behövde dock ta igen mig efter gårdags natten, eftersom jag bara sov ca 2,5 timme då... Får visserligen skylla mig själv, eftersom jag satt uppe och pratade med min sis på msn fram till klockan 4, men ändock :P

Satt på körskolan i mängder av timmar igår, som varje måndag. Hade en körlektion och pluggade teori som en tok. Efter lektionen sa min käre lärare att nu var det minsann dags att boka tid för halkkörningen, så att jag får det ur världen, så datumet för det är numera den 12 mars. Jag pratade även med Dennis om mitt teoriprov, och han tyckte absolut att jag sak försöka få en tidigare tid än den jag har nu, den 7 mars. Han skulle hålla ögonen öppna och meddela om någon tid skulle dyka upp innan det. Så nu är jag iaf igång med det här på riktigt! Nu gäller det bara att få ordning på körningen ordentligt också, och dessutom försöka ha råd med alla lektioner, prov och allt sånt. Men det ska nog ordna sig på nå vänster!
Man ska vara positiv!

Inga kommentarer: