tisdag, februari 20, 2007

Burn, motherfucker, burn!

Tele2vision är Guds straff för människornas synder!
Har ringt dem minst 5 gånger nu för att försöka bli av med fakturor som jag inte skulle haft från första början, men det händer aldrig någonting. Alltid så kommer det ytterligare en faktura eller så får jag en avi om att jag får hämta ut mitt modem på posten.
Vilket jävla modem? Jaså det jag tackade nej till i september förra året! Jamen dåså... Inga problem... Jag betalar GÄRNA för tjänster jag tackat nej till och dessutom inte kommer kunna använda. Jag ÄLSKAR att betala pengar till företag bara för att de är klantiga och inte registrerar vad folk verkligen säger. Jag har ju så mycket extra pengar som jag inte vet var jag ska göra av, eftersom jag lever på CSN-stöd...
Om det är något mer företag som känner att ni behöver mer pengar så är det bara att höra av sig. Jag ger gärna av mitt överflöd!

Inga kommentarer: