onsdag, februari 14, 2007

Dumtumdidrum

Jaa, jag blev visst så illa tvungen att skriva lite mer här nu, efetrsom stackars Johanna ville ha mer att läsa :P
Men men jag är inte svår att övertala när dte kommer till att blogga mer! Blogga är skoj! Mer blogg åt folket!

Sitter och läser Slaughterhouse-Five och den är riktigt bra. Dessvärre så har jag ändå absolut ingen lust att läsa den... Jag borde vara överlycklig över att en bok till litteraturkursen faktiskt är bra, men nej då... Jag är visst aldrig nöjd! Jag sitter här och vet att jag borde läsa och att jag dessutom kommer uppskatta att läsa den när jag väl sätter igång, men ändå så får jag aldrig arslet ur och börjar läsa.
Jag är ett knepigt djur.
Jag borde inte få gå lös ute bland folk...

Jaja... Jag tror att jag ska sätta mig och sy klart mitt linne imorgon. Det är inte mycket kvar nu, så det borde inte ta lång tid och jag vill verkligen få klart det. Jag måste slutföra det innan jag börjar på nästa, och nu vill jag VERKLIGEN börja på nästa!

Fast egentligen så borde jag för det första läsa klart Slaughterhouse-Five imorgon och för det andra så borde jag åka till körskolan och plugga mer teori, så att jag verkligen klarar det där nedrans testet när det väl gäller. Dessutom sa Dennis att han hade ett någorlunda stort hål mellan lektionerna då, så han kunde förmodligen hjälpa mig lite om jag skulle behöva det, och vissa saker skulle det nog hjälpa att få förklarat, känner jag. Och när han nu är så snäll och erbjuder sig så kan jag ju inte säga nej :)

Anywho!
Det börjar snart bli dags att lägga sig, känner jag. Har ju sovit alldeles för lite den senaste tiden, så jag borde ta igen mig så mycket jag bara kan innan jag måste upp och plugga igen...
Ja, så får det nog bli.
Jag ska bara svara på några mail först.
Och påbörja några nya konversationer.
Och kanske skriva klart brevet till min sis...
Och lösa lite korsord... ...
Och titta lite på tv... ... ...

Inga kommentarer: