torsdag, februari 01, 2007

Lista IGEN :P

Äger du en iPod? Nope, jag är efter i utvecklingen
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? När jag ska till skolan, oftast 2½ timme innan jag ska vara där.
Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute? Aldrig!
Vilken var den senaste filmen du såg? Såg större delen av en film som gick härom natten "The Contenders: Dokusåpa till döds" som föreställde en dokusåpa där man skulle döda varandra. Helt absurd...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle låta bli att ta mer studielån, köpa massa snyggt tyg (sy kläder, tjoflöjt!) och köpa mig en Lasik operation, så jag slipper vara halvblind.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ibland Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? En bok, The Last Juror av John Grisham.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig mjölk, helt klart.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Inte vad jag kan minnas.
När var senast någon stötte på dig? Tror det var för ca två veckor sen eller så...
Vad åt du senast? Brownies... :S
Använder du huvtröjor? Ja, oftare än jag borde, men de är ju så sköna!
Kan du vissla? Absolut, men jag visslar på sidan av munnen, vilket brukar framkalla en hel del skratt...
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg-och-dalbanor is the shit!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag VET att många hemifrån gör det, och jag har hört en del saker om min själv på sistone här också, så ja...
Tittade du på tecknat när du var liten? När jag var liten? Det gör jag fortfarande, vafan! Tecknat rules! :)
Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland.
Vilken film kan du alla replikerna till? Madagascar.
Äger du några band T-shirts? En Nickelback tröja som jag ärvt av min bror (jag lyssnar knappt på dem, så jag är väl lite av en hycklare)
När flög du senast? Till London, för snart två år sedan.
Läser du för skojs skull? Jag skulle, om jag hade tid och ork...
Pratar du några andra språk? Engelska, pratade högstadie-franska en gång i tiden, men det har jag väl glömt bort, fick lära mig några standardfraser på ryska inför resan dit när jag var 15, men det gills inte :P
Har du gråtit offentligt? Ja, flera gånger
Vilka gör du, önskningar eller planer? Önskar, planerar och drömmer...
Försöker du alltid lära dig nya saker? Absolut. Man vet aldrig när man kan behöva kunna vissa saker, hur onödigt det än verkar för tillfället.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja, jag skulle vilja ha en tatuering, men jag har ju för tusan inte bestämt mig för vad än...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, dela är bäst. Fast sen tycker jag att man kan turas om att bjuda också, är alltid kul att få bli bjuden någon gång ibland.
Kan du kasta macka? Nej, inte ens i närheten.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Alltid nåt att dricka, ibland godis (som man inhandlar på närmaste affär, istället för att ruinera sig genom att handla inne på biografen)
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ja, så länge det inte är helkroppstatuering, det är inte så attraktivt...
Gillar du att flyga flygplan? Nej, jag mår illa som en gnu.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Minns inte riktigt. Förmodligen på någon fest
Gillar du din boendesituation? Jovars, lite missnöjd med hur jag "inret" lägenheten dock. Jag suger på sånt, är inte ett dugg tjejig av mig på det viset.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag kan klara mig 1-3 nätter på väldigt lite sömn (3-4 timmar) men efter det blir jag en vandrande zombie med konstant pms. För att jag ska må bra behövs 6-8 timmar.
Äter du frukost dagligen? Ja, förutom ibland på helgerna, då äter jag lunch direkt.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, inte så väldigt.
Vilken är din favoritfrukt? Päron
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Jag försöker, men är dålig på det.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Absolut, jag är helt vidrigt noga och får ofta utskällningar för att jag påpekar andras felstavningar.
Tror du på liv på andra planeter? Ja.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mitt ex
Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingetdera
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Väldigt olika, men eftersom jag har fler tjejkompisar än killkompisar så antar jag att det är tjejer.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag delar namn med halva min släkt på mammas sida, så de hade väl helt enkelt dålig fantasi...
Gillar du senap? Mm, mums!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "What doesn't kill me, only makes me stronger"
Sover du på sida, mage eller rygg? Somnar oftast på sidan, vaknar på sidan eller på magen.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning... Kanske är lite som Bridget Jones, hysterisk och små-patetisk och faller alltid för fel typ av killar.
Har du någonsin köpt något från eBay? Inte en endaste pinal.
Tycker du om att krama folk? Krama is the shit! Me looove it! Annars är jag inte så mycket för det där att ta i folk, förutom när jag är full, då klänger jag på allt som rör sig.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Ja, som fan.
Vilka böcker har fått dig att gråta? Läste Jag är kvar hos er när jag var mindre och jag grinade ögonen ur mig...
Tycker du att du är attraktiv? Som ett köksbord ungefär.
Vad är du allergisk mot? Inget vad jag vet
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Ibland, men inte lika ofta nu för tiden.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning... Mina föräldrar verkade väldigt säkra på att jag skulle vara en flicka, så de hade inget alternativt namn, som de hade för mina bröder. Känner mig orättvist behandlad :P

Inga kommentarer: