måndag, februari 12, 2007

Linköping rocks! :)

Kom hem från en weekend i Linköping för några timmar sen.
Var riktigt skoj att vara där.
1. Eftersom jag inte träffat min gulle-Henrik på så länge.
2. Det var väldans mycket trevligt folk där.
3. Det var väldigt mycket söta pojkar där! :)

Jag har svaga minnen av att jag skickade sms till några av mina kära vänner under kvällen, så jag känner mig skyldig att säga: FÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅT! Man ska inte ha en telefon till hands när man är onykter... Det är DÅLIGT! Man stör bara folk när de har andra, mycket viktigare, saker att göra. Så Maolu, jag är ledsen. Hoppas att du åtminstone fick dig ett gott skratt av mina trakasserier. :P

Bye babes! C ya!

2 kommentarer:

Malou sa...

Don't worry, det var rart av dig att upplysa om att folk sjöng sånger... Hahaha...

Carin sa...

tihi! Ja, men de sjöng något porrigt om någonting... Vettefan hur låtarna gick, men det var säkert fint :P