måndag, februari 12, 2007

En lista? Vem? JAG?! Näääääeeeee då....

4 arbeten jag har haft:
Jag har haft ett, ett sommarjobb. Fast jag hade det visserligen fem år i rad, så det skulle kunna räknas som fem olika.
4 filmer jag kan se igen:
"Madagascar", "Crash", "Pirates of the Caribbean" (I och II)
4 städer jag har bott i:
Lund, Söderbärke (ingen stad, men en ort iaf), Ludvika och Västerås
4 tv-serier jag gärna ser:
Scrubs, Vänner, Grey's Anatomy, Medium
4 ställen jag vill åka till:
Irland, Australien, Ryssland (igen), USA (bara för att bekräfta alla mina fördomar)
4 sidor jag besöker dagligen:
min blogg (+alla kompisars bloggar), google.se, hotmail.com... Mer än så är det nog inte... Jag är tragisk :P
4 favoriträtter:
Det mesta här i världen som är onyttigt, pannkakor, pizza, pasta i alla former och färger...
4 ställen där jag trivs:
Min säng, ute med härliga kompisar, vid min dator, framför min tv (jag är i grund och botten en oerhört lat människa)

Inga kommentarer: