onsdag, februari 14, 2007

Happy Valentine

Ja, det här var en oerhört givande dag.
Inte hade den mycket att göra med kärlek, men vafan! Det här är ändå bara en påhittad löjlig helg när man ska låtsas älska varandra mer än man gör resten av året... Fjant fjant...

Ja, jag är mycket medveten om att jag förmodligen bara säger det här för att jag är en arg, bitter singel som alltid lyckas göra slut med mina killar typ en vecka innan Valentine... Men vem bryr sig!

Nu har jag läst klart Slaghterhouse-Five, och den var riktigt bra! Gillade den verkligen. Skoj att äntligen få läsa en intressant bok på litteraturen, det var verkligen längesen nu...

Jag funderar på att sätta mig och skriva klart mitt brev till min kära sis. Det var bra längesen hon fick något brev från mig nu.

Så får det bli!

Ha det bra, alla små troll! :)

Inga kommentarer: