måndag, februari 19, 2007

Presentation

Så har vi äntligen gjort den där presentationen om Vonnegut.
Ingen av oss var direkt på topp (stackars Malou är fortfarande jätte sjuk... :( ), men vi lyckades iaf ta oss igenom presentationen från början till slut utan att någon av oss kom av oss alltför mycket eller svimmade av feber, så jag tycker att vi ska vara nöjda ändå.

Hade en körlektion efter föreläsningen, så jag var så illa tvungen att stanna kvar till den, och jag var inte säker på att jag skulle klara av att köra först, men jag kände mig bättre när det väl var dags, så jag lyckades ta mig igenom det också, utan några större problem. Däremot struntade jag i kören, och det var väl lika bra. Tror inte att de andra där har någon lust att bli sjuka...

Har sovit ungefär fyra timmar efter att jag kom hem, och det behövdes verkligen. Känner mig mycket piggare nu, även om jag fortfarande är alldeles konstig i hela kroppen och en aning yr. Jag hoppas verkligen att det inte blir värre, då kanske jag inte kan följa med tjejerna ut i helgen, och då blir jag ledsen på ögat... Malou måste ju bli bättre hon också, hon kan ju inte missa Kåren den här gången också, stackarn... :(

Inga kommentarer: