söndag, mars 25, 2007

Säter nästa?

Jag tror att jag behöver gå i lite terapi eller något åt det hållet. Medan jag städade lägenheten alldeles nyss kom jag nämligen på att det rummet jag tycker är roligast att städa är toaletten... Det kan inte vara riktigt friskt?! Jag tycker att det är riktigt roligt att skrubba toalettstolar, hur äckligt det än är. Jag har en teori om att det kan bero på att det syns så bra när det är rent igen. Mycket bättre än i andra rum. Vet dock inte om det är därför denna perversa böjelse finns hos mig, det är som sagt bara en teori.
Har hur som helst städat lägenheten riktigt ordentligt nu. Var längesen jag tog en ordentlig rengöring av alla rummen. Så nu känns det riktigt absurt rent. Skööööönt!

Nu är jag riktigt sjukt trött och jag tycker att jag har all anledning att vara det. Varit på körövning i sju timmar idag (med konstant magvärk på grund av tidigare nämnd magkatarr som kommit på återbesök) och när jag kom hem åt jag lite mat, pratade med Jonas lite, tyckte synd om mig i en timme eller så, tittade på Bond-film och sen satte jag igång med städningen och höll på i ca två timmar. Så jag har haft en del för mig idag, så jag tycker att jag får vara trött faktiskt.
Så nu är det alldeles strax för mig att gå och sussa i sängen. Sova är väldigt underskattat. Sova är bland det bästa som finns. Bättre än sex, skulle jag nog vilja säga (fast det var ju ett bra tag sen nu, så jag vet inte om jag minns hur det är ;P).

No more self-pitying tonight! Sleepy time!

Inga kommentarer: