onsdag, mars 07, 2007

Seger-yra!

I kicked that test's butt!

Gick mycket bättre på provet än vad jag hade väntat mig. Jag trodde att jag skulle få typ 52 (om jag ens skulle klara det), men jag lyckades klämma till med 61 poäng! Så nu är jag riktigt kaxig! :P

Gick direkt till körskolan för att småskryta lite och boka in en tid för uppkörning. Den tiden är nu satt till 12 april. Så håll er borta från vägarna den dagen är ni snälla, så jag får en enklare uppkörning.

Nu har jag firat klart, så nu är det dags att börja jobba med annat igen. Psykologi, here I come!

6 kommentarer:

billie sa...

woohooo!!!! GRATTIS!!

Carin sa...

Tack! :)

Funkan sa...

grattiiiiiis :)

Henriette sa...

Grattis! Fan vad kul :D

Carin sa...

Tack tack! :)
Tjohooo! Jag går fortfarande på små moln av lycka... Trodde fan aldrig att jag skulle få det där gjort :P

Malou sa...

Grattis!

Forresten, pallra dig till min blogg. Du ar utmanad.