söndag, januari 28, 2007

Nya tillägg till hatlistan

Upptäckte att det var vissa saker jag hade missat sist, så här kommer de:

+ Maskinöversatta manualer.
Helt omöjliga att förstå. Vadå "sätta delen B fast i hål A nästa steg är"???

+ Emily Dickinson och Walt Whitman.
Mina nyaste hatobjekt. Vore det inte för att de är döda sen över hundra år skulle jag personligen åka över till USA och mörda de jävlarna.

+ Jobbiga eller tråkiga drömmar som man aldrig vaknar upp ur.
Måste jag verkligen sova just nu?!

+ Härliga drömmar som man inte minns när man vaknar, alternativt blir väckt ur (helst av en arg förälder com drar en upp ur sängen).

+ Folk som man inte riktigt känner så väl som envisas med att berätta alldeles för intima detaljer om sig själva.
Jag behöver inte veta att du precis har rakat pungen!

+ Folk som ALLTID tycker synd om sig själva.
Visst, livet är surt ibland, men det kan omöjligt vara mer synd om dig varenda dag än om alla i världen som svälter och lever i krig! Det GÅR inte!

+ Lena Philipsson.
Hon retar mig så inihelvete!

+ Folk som röstar utan att tänka.
Borgarna SA att de skulle höja en massa avgifter om de skulle vinna valet, men det verkar ingen ha lyssnat på. Åtminstone inte de som röstade, eftersom de har ångrat sig nu, de dumma jävlarna...
Du har en hjärna, ANVÄND DEN!

2 kommentarer:

Henriette sa...

"Jag behöver inte veta att du precis har rakat pungen!
" HAHAHHAA sååååå jävla sant och SÅ roligt! :D

Carin sa...

Henriette: Det hemska är ju att såna där människor finns överallt runt omkring oss. Det är bäst att gå runt med mentala öronproppar dygnet runt, alternativt utveckla selektiv hörsel.