torsdag, januari 25, 2007

Jag har snott en lista till! :D

Svart eller vitt? Svart.
Mjukt eller hårt? Beror ju på vad man syftar på, men oftast så är det bäst med hårt :)
Homo eller hetero? Båda?
Höger eller vänster? Politiskt sett: vänster vänster. Annars: högerhänt, men kan skriva hjälpligt med vänster (kan dock inte göra något annat än det med vänsterhanden)
Stor eller liten? Hette inte affären ”Stor OCH liten”??
Göteborg eller Stockholm? Stockholm, tror jag.
Landet eller storstan? Lagom stor stad.
Kram eller puss?? Kramar är bäst. De värmer så gott.
Hyrfilm eller bio?? Bio är bättre, förutom att det är dyrare, man kan inte ta en kisspaus om man vill och godiset kostar 150 kr/kg
Piggt eller opiggt?? Vad fan är opiggt? Vem har kommit på det ordet? Aja, jag är iaf definitivt inte så pigg av mig...
Pasta eller potatis?? Pasta.
Is eller mjukglass?? Menar du ”isglass eller mjukglass” eller ”is eller mjukglass”? Om det förstnämnda så väljer jag isglass, om det menas det andra väljer jag is. (Mjukglass är inte gott)
Natt eller dag?? Natt.
Marsvin eller hamster?? Marsvin. (men båda är egentligen ganska tråkiga djur)
Rakad eller orakad?? Rakad.
Biffig eller slank?? Biffig
Popsnöre eller sportfåne?? Pratar vi om mig? Definitivt inte en sportfåne isf. Jag är för lat för att träna.
Peter Stormare eller Peter Jihde?? Hmm... Svårt val... Peter Stormare är allmänt läskig i min mening, men Peter Jihde är allmänt smörig. Pest eller kolera.
Kaffe eller te?? Oftast te
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min?? Svårt val... Vi säger väggen. Jag gillar att stirra på inget alls.
Bakispizza eller bakischirre?? Det bästa är ju en pizza när man kommer hem och fortfarande är full och sen chips (eller ostbågar, mums) när man vaknar
Plastbestick eller plastbröst?? Plastbestick stuckna i plastbröst
7-eleven eller Pressbyrån?? Pressbyrån.
Yngre eller äldre?? Äldre.
Lång eller kort?? Min regel har alltid varit ”under 190 = inget att ha”, men eftersom min senaste pojkvän var exakt ½ cm längre än mig så vette fan...)
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?? Konflikträdd som fan, men om jag blir riktigt förbannad eller förnedrad, då jävlar!
Är du svartsjuk?? Beror på situationen, men ofta, ja.
Vad gjorde du igår kväll?? Satt uppe alldeles för sent och letade efter listor att sno, tittade på några dåliga tv-program... En massa sånt skoj.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?? Självklart
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?? Olika från gång till gång, men jag föredrar oftast bokmärke
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av?? Hela Bibeln till en enda lång spelfilm?
Tycker du om stearinljus?? Självklart! Me lööööv it!
Använder du hårbalsam?? Jepp. Jag knarkar det
Vilken färg har din tandborste?? hmm... Rosa tror jag minsann att den är för tillfället.
Har du någon skrivare?? Ja, men den funkar inte, så den gills knappt
Har du någon scanner?? jepp, inbyggd i den icke fungerande skrivaren.
Vad har du för väckarklocka?? Mobilerna och en skitirriterande ”vanlig” väckarklocka
Använder du hudlotion?? Nja, när jag behöver, men jag missbrukar handkräm nu under vintern.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?? SALTLAKRITS!!! Död åt all sötlakrits!
Äpple eller Päron?? Goda päron är mycket godare än äpplen, men det är sällan man hittar ett gott päron, eftersom de bara är goda i exakt fyra sekunder innan de blir övermogna och halvruttna.
När klippte du dig senast?? I mitten av November tror jag.
Vad har du för mobiltelefon? ?En Samsung SGH-X640 och en Samsung SGH-X680
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?? ”Idioter kräver ordning. Genier behärskar även kaos.”
Har du överkast på sängen?? Ja, men jag använder det som filt istället! Moahahahaaa!
Har du blivit sövd någon gång?? Gills gymnasie lärarens monotona röst som kunde gunga in vem som helst i drömmarnas land?
Lever din mormor?? Ja.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Läsa en massa värdelösa dikter...
Använder du morgonrock? Jag gjorde, tills min fd pojkvän la beslag på den.
Beskriv din humor: Sarkasm, ironi, sex, elakheter, fjanterier samt kiss och bajs

Inga kommentarer: