torsdag, januari 25, 2007

En till stulen lista

Me löööv listor!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?? "norrmän - ska kunna uttrycka sig på korrekt engelska" Don't smell the balloons
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?? En gammal faktura för en tågresa till Fagersta
3. Vad var det senaste du såg på TV?? Tittar på Myth Busters just nu
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:? 02.35 (02.40)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?? TV:n
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?? Runt klockan 17 idag (igår?) och frås häcken av mig. (Var på väg hem från affären)
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?? Tv, Myth Busters
8. Vad har du på dig?? Mina gamla gympabyxor med hål i och världens fulaste sweatshirt, men under den har jag världens coolaste Hipp!Hipp! t-shirt!
9. Drömde du något i natt?? I så fall - vad? Minns inte ett dyft, men jag lär väl ha drömt NÅGOT...
10. När skrattade du senast?? på väg hem från affären, tillsammans med Billie.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?? En affisch på en gris med en maskros i munnen, tre små affischer med en stackars liten pojke som pratar med Gud (de är sååå söta! :D), en klocka, en skylt från min student, två affischer som halvt ramlat ner (ja, jag SKA sätta upp dem ordentligt igen, imorgon) samt mitt CAE certificate
12. Har du sett något konstigt på sistone?? Eeeh... Jag kollar på Myth Busters, de har konstiga mustascher... Gills det? Annars? Skulle vara passionsfrukts drinken från i lördags i så fall.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?? Eftersom jag älskar att svara på dumma, onödiga frågor som ingen egentligen bryr sig om vad jag svarar på så måste jag säga att det här är jätteroligt! :D
14. Vilken var den senaste film du såg?? Jag såg ca 20 minuter av "Drive me Crazy" eller vad fan den nu heter. Den gick hur som helst på tv ikväll och just då fanns dte inget vettigare att glo på.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?? En massa dumma och onödiga saker.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag föddes med ett fel på höfterna.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?? Oj, vad djupt det blev nu... Hmm... Jag drar väl till med något klassiskt och säger att jag skulle vilja ha fred på Jorden. Och utrota fattigdomen i världen.
18. Tycker du om att dansa?? Efter några drinkar. "Jag dansar aldrig nykter..."
19. George Bush?? Bite me, you fucking motherfucking fuck.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?? Pojke: Gabriel, Elias, Adrian, Sebastian eller Vincent (vette fan egentligen, men något måste jag ju dra till med) Flicka: Agnes, Estelle, Europa, Vendela, Natalia eller Sonja (ja, jag vet att jag har konstig smak när det gäller namn, förlåt. Mina barn kommer hata mig)
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? ?Absolut!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?? "Det där kan du göra bättre, jag ger dig en chans till."

Inga kommentarer: