onsdag, januari 31, 2007

Carin duktig

Har haft min första körlektion på körskolan idag. Gick väl sådär... Det mesta han påpekade visste jag visserligen redan att jag hade problem med, men tydligen har jag lärt mig fel på vissa saker när det gäller kopplingen och att växla ner. Aja, det ska nog ordna sig om jag tänker på det och om han tjatar lite på mig :P Ska tillbaka för nästa lektion på måndag, hoppas på att det går bättre då.

Satt kvar i några timmar efter lektionen också och pluggade teori, så nu har jag klarat alla faser. Lyckades till och med få alla rätt när jag gjorde slutprovsfasen första gången, så lite kaxig är jag. Har bokat in tid för teoriprovet nu, till den 7 mars, så nu har jag en hel månad till på mig att repetera några gånger så det ska nog gå alldeles utmärkt det här.
Nu måste jag bara se till att komma ifatt när det gäller körningen, för där ligger jag efter, är jag rädd... Men men, jag ska nog klara det också!

Nu ska jag spela spel på hamsterpaj :P

Inga kommentarer: