tisdag, januari 23, 2007

Första gången...

Första gången är alltid nervöst, sägs det ju, och det stämmer. Lite nervöst är det att påbörja mitt nya liv som bloggare här ute i den stora vida internetvärlden.
Jag, som sagt att jag aldrig skulle skaffa mig en blogg eftersom "alla gör det" och jag inte gillar att falla för grupptrycket. Men, så har jag ju iofs sagt om en hel del saker genom livet: pogs, Sagan om Ringen, Harry Potter, skaffa egen lägenhet, bli vuxen. Och eftersom jag aldrig lyckats hålla på mina principer hittills så finns det väl ingen anledning att börja nu.

Hur som helst. Här är jag nu, en i mängden, så nu är det väl bäst att jag börjar uttrycka mina otroligt "sansade sanningar" här, så att alla kan få läsa och ta del av mitt spännande liv. (Om man nu tycker att ensamma hemmakvällar, sovmorgnar till klockan fyra på eftermiddagen, timmar av bussåkande och en massa pluggande är spännande...)
Dessutom måste jag börja rasa lite här också, har jag hört. Det är nyttigt för hälsan och det allmänna välbefinnandet vad jag har förstått.
Jag får börja med mitt rasande imorgon!

Until then: "You are hardly welcome. The lift is broken so you must use our traps"

Inga kommentarer: