torsdag, januari 25, 2007

Dagens irritationsmoment!

Den här gången vänds min ilska mot de människor som fortsätter att envisas med att veta vad man gör när man på frågan "vad gör du?" svarat något i stil med "inget särskilt", "inte mycket" eller "fixar lite".
FATTA att när man får ett sådant svar så betyder det förmodligen något av följande:
1. "Jag sitter och bajsar och vill inte prata med dig"
2. "Jag tröstäter 3 kilo godis och har tittat på tv fem dygn i sträck och vill inte bli avbruten nu, mitt i ett spännande avsnitt av Keno"
3. "Jag håller på att ta reda på statshemligheter som jag ska föra vidare till ryssarna och om du inte slutar vara irriterande med dina dumma frågor kommer jag beordra att du blir avrättad av Vitalij"
4. "Jag har vilt sex med din flickvän/pojkvän/bästa kompis"
5. "Det jag håller på med är så tråkigt och oviktigt att du inte behöver/vill veta något"
6. "Jag vill inte prata med dig om det just nu"

Slutsats: om någon ger något av de ovanstående svaren på frågan "Vad gör du?" så finns det bara en sak att göra:

"SHUT UP! YOU'RE SO ANNOYING!"

Inga kommentarer: