onsdag, oktober 15, 2008

Vad menas?

Jag tror inte att det ar meningen att jag ska aka hem anda...
Betalningen for flygresan har visat sig vara ett rent helvete, da flygbolaget inte tar emot svenska kort, och ditten och datten.

Och helt plotsligt, ur ingenstans, blir jag reserverad av en familj som bor ca 15 minuter fran lilla Malou uppe i Wisconsin! Familjen S: ensamstaende mamma, tva flickor pa 5 och 9 ar.
Jag fick ett mail fran mamman for ca fem minuter sedan, och hon vill prata med mig ikvall.
Vad hander har?

Jag vill inte hoppas for mycket, for da kommer jag bli sa valdigt mycker mer besviken om det inte fungerar, men det vore sa toppen om jag kunde hamna i narheten av Baloo (jag ska ocksa borja anvanda det namnet tror jag :P). Vi hade sa roligt i helgen, med Mumin och Ellinore!

Vi far se vad som hander. Jag ska prata med mamman ikvall!

1 kommentar:

Ellinore sa...

Nu blev jag jäkligt pepp! Håller tummen hårt!