fredag, oktober 24, 2008

Ny stat, ny familj

Jag sitter just nu i min nya säng i min nya familj. Hittills känns det väldigt bra här. Kirsten är supertrevlig och flickorna är ur-gulliga. De kom in hit en stund ikväll och ville lyssna på lite svensk musik och se lite vad jag hade för grejer med mig hemifrån. Den första svenska musiken jag kom att tänka på var Kent och Winnerbäck, så det var det som åkte på från YouTube. De var inte överförtjusta, men tyckte inte att det var yuckie i alla fall...

Det är SÅ skönt att vara här! Att få komma igång med dem, så att vi alla kan känna in läget och åtminstone börja komma in i våra nya rutiner tillsammans. Visserligen ska vi (om allt går som planerat) flytta om några veckor, och mycket kommer rivas upp, men det kommer ordna sig det också, det är jag säker på.

Jag och Malou åkte förbi den subdivision som det nya huset ligger i, och vi är ganska säkra på att vi hittade rätt hus också, och det ligger knappt 20 minuter från henne, och ca fyra minuter från Ellinore, så det ligger verkligen bra till! Jag hoppas bara på att det fixar sig med allt omkring flytten så snart som möjligt, så att jag kan få komma dit snart och vara mer tillgänglig för diverse påhitt med brudarna.

Anywho... Jag är väldigt trött efter en lång och spännande dag, samt massor med uppackning i mitt nya rum. Imorgon ska jag upp med flickorna till skolan, så jag måste faktiskt upp i en vettig tid.
Så därmed säger jag tack för idag och god natt!












Oj! Jag glömde nästan en sak:

Jag är lycklig i Wisconsin, baby!

1 kommentar:

Ellinore sa...

Och jag är lycklig att du är i Wisconsin, baby!