fredag, oktober 17, 2008

Sista dagen!

Idag ar sista dagen som jag jobbar har! Det kanns valdigt skont, men lite trakigt anda, eftersom jag vet att det ar sista dagen med lillan.
Hon vet ocksa om det, och har varit lite deppig hela dagen. Hon har sagt att hon kommer sakna mig sa mycket nar jag ar borta, och jag forsoker saga att den nya tjejen ar jattesnall och de kommer ha sa roligt. Da sager gullebarnet "But not as nice as you..." Hon ar min lilla ljuspunkt pa det har stallet, det ar sant, och det kommer vara jobbigt att lamna henne, sarskilt med tanke pa hur mycket hon grat nar jag akte bort forra helgen, nar hon visste att jag bara skulle vara borta nagra dagar... Men jag kan ju inte stanna har for hennes skull, det har jag ju vetat fran forsta borjan.

Anywho... Jag tror verkligen att jag kommer aka till Wisconsin i helgen. Det kanns sa. Fran forsta borjan kandes det lite som att det var meningen, med biljettbetalningar som inte gick igenom och massor med sant. Nar jag pratade med mamman igar kandes det annu battre. Hon pratade som att jag redan var dar, sa att "nu maste jag lara flickorna var Sverige ligger" och sana saker. Mest smasaker, men det kanns verkligen som att hon vill ha dit mig!
Jag aterkommer ps amnet senare!

Inga kommentarer: