fredag, oktober 17, 2008

Hoppfullt!

Jag har precis pratat med mamman i familjen S, och hon later supertrevlig, utan att vara tillgjord!
Hon ar organiserad, och mer an villig att ge mig klara instruktioner om vad som forvantas av mig vad galler stadning och liknande saker, vilket kanns valdigt bra. Jag har saknat det har, om man sager sa.
Hon ska ringa mig igen imorgon, sa ska vi prata mer da, sa det kanns valdigt lovande!

Har hade jag gatt och helt gett upp hoppet pa att hitta nagon, bestamt mig for att aka hem, och sa dyker det upp varldens chans alldeles bredvid Malou, i princip! Det ar odet, om nagot, mina vanner!

Hall tummen sa hart ni kan for mig nu, for jag vill verkligen stanna om jag kan, sarskilt med den har familjen, da de later valdigt bra.

Jag aterkommer med uppdateringar imorgon, efter min sista jobbdag har i Jersey.

2 kommentarer:

Ellinore sa...

Då räknar jag med att du ska sjunga kareoke med mej och Baloo i Pewaukee nästa torsdag! ;)

Carin sa...

Ellinore:
Det ser faktiskt ut sa! Det later som att hon vill ha dit mig, sa det kanns valdigt lovande...