lördag, oktober 18, 2008

Underbart!

Har gar man och forsoker gora en rematch med en familj som verkar riktigt toppen pa alla vis, och vad hander?
En liten haxa satter sig och bestammer att det ar dags att ta bort mig fran floater-listan. Tack for den! Det var sagt att jag skulle fa atminstone helgen pa mig, men inte da! Har tar vi det inte lugnt. Kvinnan har skickat valdigt otrevliga mail till mig tidigare, dar hon i princip sagt att jag ar en dalig manniska och en hemsk au pair, sa det kanns ju lite misstankt att hon skulle ta bort mig nar jag ar mitt i processen att eventuellt matcha med nagon. Hon har fan nagot emot mig personligen, trots att hon aldrig traffat mig. Hon har val bestamt sig for att jag ar en dalig manniska som inte borde fa vara har, allt genom vad hon hort genom min kara vardmamma samt hennes syster, min omradeschef. Kanns toppen...

Anywho!
Det har betyder alltsa att jag och familjen inte hade kunnat matcha ikvall aven om vi hade velat, utan vi far vanta tills jag vet mer. Och eftersom jag just nu inte vet om jag kan bo hos Chrissi, da hon inte gett mig ett svar annu, sa tog jag, Malou, Debbie och Malous underbara vardfamilj beslutet att jag maste ut ur New Jersey. Sa imorgon bar det av mot Milwaukee igen. Jag far ta risken att det inte fungerar med familjen S (vilket jag visserligen tror att det kommer gora, baserat pa de tva samtal vi nu haft). Det varsta som kan handa ar att jag blir skyldig folk mer pengar... Men det ar ju bara pengar, som de sager. Jag far val betala tillbaka det sa fort jag kan i sa fall. Just nu kanns det vart den risken. Om det skiter sig med ommatchningen far jag i alla fall traffa Malou och hennes mysiga familj igen innan jag aker hem. Det ar ju inte helt fy skam, och det ar vart en del pengar...

Inga kommentarer: