onsdag, oktober 01, 2008

Uppdatering: Familjen S-W

Efter att ha last igenom deras profil lite mer igar insag jag att de inte skulle hora av sig. Trakigt, eftersom en fyra-aring ar precis vad jag vill ha, och de bodde sa bra till (bara 15-20 minuter med bil fran downtown Washington...), och det verkade som en bra familj med hogutbildade, intellektuella foraldrar.
Anledningen till att jag forstod att det inte skulle bli nagon matchning, elelr ens ett samtal, var att de i sitt brev skrev att deras son ar valdigt full av energi, och springer i princip hela dagarna, och darfor har de av erfarenhet markt att de behover en au pair som ar valdigt "athletic", "fit and outdoors orientated", vilket ar ungefar raka motsatsen till mig :P
Som jag skrev till Malou, de vill he Miss Sportypants, och jag ar Miss Sit-in-front-of-the-TV-pants, Middle name Likes-candy-too-much. Men men, forhoppningsvis kommer nagon ny familj hora av sig snart. Nagon som kanns mer passande for mig, och som forhoppningsvis bor lika bra till som den har familjen...

Fortsatt halla tummen for mig!

Inga kommentarer: