lördag, oktober 25, 2008

Kom igen alla!

Jag tycker att folk har blivit så dåliga på att blogga den senaste tiden. Är det för att jag äntligen har tillgång till internet? Ni gör det bara för att jävlas, erkänn!

Anywho... Nu när alla andra är så dåliga på att uppdatera så får väl jag bli lite bättre istället.
Dessvärre känns det inte som att jag har så mycket vettigt att berätta om för tillfället...

Igår kväll satt jag och letade efter recept på maträtter som jag skulle kunna laga till mig och flickorna på eftermiddagarna under veckorna. Malou kom online på MSN just då och det blev en härlig matdiskussion som slutade med att vi båda var superhungriga och ville laga massor med god mat :P
Ikväll blir det dock inget matlagande, för vi ska ut på Olive Garden. Jenny kommer med, och förhoppningsvis Ellinore också. Dessutom kommer två av de tyska flickorna med oss, så vi har nu inlett projektet att bryta ur dem ur Tyskgruppen... Uppdateringar på det följer.

Nu planerar jag att sätta mig och lyssna på massor med Beatles samt fortsätta sticka på min tröja, så att den kan bli klar någon gång. Jag behöver verkligen en ny varm tröja snarast, eftersom det börjar bli riktigt kyligt här nu. Så blir det när man bor i Wisconsin, det är ju praktiskt taget Canada :P

På återseende, mina vänner!

Inga kommentarer: