onsdag, oktober 08, 2008

Vad hander!?

Jag har precis blivit bokad av en fjarde familj pa under ett dygn! Forst en veckas tystnad, och sedan fyra familjer pa en dag! Vad ar det som hander?

Den har familjen bor pa Long Island, NY. De har 4 (FYRA!) barn. En flicka pa 2 ar och tre pojkar pa 3, 4 och 6 ar. Fullt upp, med andra ord. De har dock en nanny ocksa, sa man ar inte sjalv med dem.
Deras brev var det kortaste jag nagonsin sett (och jag har sett en del nu) sa jag fick inte direkt veta mycket. Jag tror inte att det ar nagot som ar intressant. Fyra barn ar lite for mycket, och sarskilt nar alla ar sa sma...

Jag har nu bestamt mig for att FORSOKA slappa funderingarna kring om jag ska aka hem eller inte. Jag ska aka till Malou imorgon och sa far jag lata det sjunka in lite. Jag kommer formodligen traffa familj #3 (Familjen T: tva flickor pa 7 och 9 ar, om jag inte sa det tidigare) i borjan pa nasta vecka. Vill de ha mig sa ar det meningen att jag ska stanna, om inte sa antar jag att det ar meningen att jag ska aka hem.

Tack sa jattemycket for uppmuntringar och tips fran er alla. Extra tack till dig, Gunilla, din kommentar varmde massor. Jag lovar att vi ska ha massor med roligt hos Malou i helgen! Vi har planerat och sett fram emot det har alldeles for lange for att jag ska lata mina bekymmer komma ivagen for det!

Nu ska jag aterga till att nastan jobba (mamman ar hemma), sura over att jag skulle ha haft min tatuering om 1,5-2 timmar om det inte vore for min ekonomiska situation, samt borja packa infor imorgon.

1 kommentar:

Henriette sa...

Vad skönt att höra att det tycks gå åt rätt håll.. Jag hoppashoppashoppas verkligen att allt löser sig till det bästa! Du och Malou kommer ha såå roligt :)

Många kramar till dig!