lördag, oktober 18, 2008

Hello (again) Wisconsin!

Om nagra timmar ar jag pa vag till Malou igen. Kanns skont att fa komma harifran, men det var jobbigt att saga hej da till barnen. Skitungar som de ar kan de anda vara valdigt mysiga ibland...

Jag pratade med mamma S idag igen, och vi har nu bestamt att vi ska traffas imorgon. Da ska jag aven fa traffa flickorna, vilket kanns valdigt bra. Det ar skont att veta vad det ar man ger sig in i innan man bestammer nagot.
Nu ska jag ga och tomma min mobil fran sms (en ny au pair kommer ha den imorgon, och jag vill inte ha nagot snokande) och sedan bar det av sa fort Frank kommer tillbaka...

Nasta gang i Wisconsin!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTTTTTTTTIS CARIN och lycka till. Nu haller vi alla tummar for dig. Hoppas ni far jattekul tillsammans. Jag hoppas fa halsa pa till varen!
Kram
Gunilla