lördag, april 21, 2007

What a difference a day made...

Ja... Tidigare kände jag mig som en komplett privatperson (läs: idiot) och idag känner jag mig snarare som en patetisk, självömkande barnrumpa... Förbättring? Tveksamt.

Har gått och tyckt synd om mig själv hela dagen för att jag inte vet vad som egentligen gäller mellan mig och Mister Jonas... Känner mig som sagt allmänt fjantig och patetisk, but what's a girl to do when it just doesn't feel right.

Hur som helst...
En otroligt seg och lat dag idag, vilket jag verkligen behövde.
Vaknade vid klockan 12 då mamma ringde. Har efter det bara suttit och tittat på tv, varit ute på msn, läst bloggar, stickat på min tröja och gått ner till affären en snabbis.

Joråsåatteduvet...
Känner mig lagom på humör för att skriva egentligen, men vafan ska man annars ha för sig när det baar är skit på tv, man har läst alla andra bloggar och svarat på alla mail? (förutom de som är från sexfixerade idioter på QX)

Jaja... Väldigt meningslöst inlägg det här, men vem fan bryr sig?

Inga kommentarer: