torsdag, april 26, 2007

Skoskav

Blä blä blä blä...

Jag köpte nya skor igår och dum som jag är så var jag så jävla envis så att jag skulle ha dem på mig på en gång (dvs när jag gick hem från Erikslund, vilket tar ca 30 minuter). Detta resulterade i en oerhört stor blåsa på min vänstra lilltå.

Som om inte denna idioti var nog så jobbade jag fem timmar idag och dum som jag är så hade jag ett par av de nya skorna på mig då också (dock inte samma). ni kan säkert själva räkna ut vad som hände då... Jo, min blåsa blev större, plus att jag nu även har blåsor på hälarna, känner mig skinnflådd på ena stortån samt vid hälsenan... Men vad gör man inte för att känna sig fräsch?

Jobbigt bara att jag nu inte kan ha mina nya söta skor imorgon, när jag verkligen villeha dem. Men är man dum så är man... Jag har bara mig själv att skylla.

Inga kommentarer: