tisdag, april 03, 2007

Unsex me!

ÄNTLIGEN klar med den där nedrans uppsatsen till litteraturen!
Visst visst, den tog inte särskilt lång tid att skriva egentligen, men det kändes som en halv jävla evighet för det var såååå TRÅÅÅKIIIIIGT! Vem fan bryr sig om skillnaden mellan Lady Macbeth och Lady Macduff i Shakeseare's Macbeth? Va? WHO, indeed?!

Hur som helst... Äntligen klar, som sagt. Så nu är det bara att börja förbereda sig inför imorgon, då jag och min arbetskamrat Robin ska gå runt till några föreläsningar och försöka ragga upp lite folk som vill registrera sig hos Academic Work. Lärarna lät väldigt positiva i alla fall, så de hade inga problem med att låta oss komma dit. Så nu är det bara att hoppas på att studenterna är lika postiva, så att vi får några att registrera sig. Annars blir det till att vandra runt lite extra engagerat resten av dagen för att få tag på några... Men men, det ordnar sig nog.


Känner att jag inte haft så mycket roligt att säga på sistone. Längesen jag känt mig så tråkig... :(
Jag ber om ursäkt för detta och hoppas för allas vår skull att mitt liv blir lite mer intressant snart. :P

Inga kommentarer: