lördag, april 28, 2007

Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck FUCK!

PatrikeN var precis här och hjälpte mig få ordning på min dator genom att installera om Windows XP. Innan han började sa han snällt åt mig att flytta allt jag ville ha kvar till C: på datorn, annars skulle det förmodligen försvinna. Duktig som jag är så flyttade jag Mina dokument dit.

Trodde jag...

För fem minuter sen försökte jag nämligen gå in på mina dokument och leta efter en bild, men då säger datorn att den här mappen inte längre finns.

ALLT jag hade där är borta!
Massvis med arbeten.
Tonvis med bilder på mig och kompisar.
Musik.
Massa andra viktiga dokument.

Jag vill lägga mig och gråta resten av dagen...

2 kommentarer:

Funkan sa...

Men du, det brukar gå att rädda sånt om man lämnar in det till nån som kan...

Anonym sa...

Tok, de är inte borta. Jag ska visa vart de ligger. :)