lördag, december 20, 2008

Inget gott som inte har något ont med sig

Igår kväll fick jag veta att TVn här i källaren nu äntligen fungerar (inte den på mitt rum, men den ute i vardagsrummet/biblioteket/träningsrummet). "Jippie!" tänker en intet ont anande Carin. "Jag kan äntligen sitta ifred och titta på TV även på kvällar och helger!"

Så här i efterhand känner jag att jag borde förstått att det var för bra för att vara sant. Trots att det finns två andra TV-apparater (har för övrigt inte använt det ordet på väldigt länge) i huset så har nu tjejerna bestämt sig för att de måste sitta vid den här nere. Och som vanligt är volymen på max, så att det hörs bra även genom min stängda dörr.

Mys.

1 kommentar:

Malou sa...

Som jag sa på msn: bajsa i ditt eget ansikte och sluta gnälla. Här har du din jävla kommentar.