onsdag, december 17, 2008

Hell day

Ungarna var trötta på eftermiddagen idag, och de var riktigt vidriga att handskas med. De bråkade hela tiden, ville äta chips och chokladpudding före middagen, sprang omkring i hela huset, skrek som galningar och var allmänt obnoxious.
Så om jag inte hade ont i halsen så det räckte innan så har jag det definitivt nu, efter en hel eftermiddag av skrikande och bråkande med skitungar. Imorgon kommer i alla fall pappan hit på eftermiddagen, så då får jag lite halvt ledigt. Han ska visserligen bara vara här och måla tjejernas rum, men tjejerna brukar ju vara med honom så fort han är här, vilket ger mig i princip helt ledigt. Det kan behövas efter dagens slit...

Imorgon kväll ska vi säga lite hej då till kära Jenny, som åker hem till Finland över jul och nyår. Det kommer bli tomt här utan henne, men hon är ju tillbaka snart, så vi ska nog överleva. Det blir desto konstigare när Elli åker i januari... :S

Nej, nu ska vi inte tänka på sånt.
Dags för dagens dos av SNL och lite stickning. Jag måste ju försöka hinna göra klart den här tröjan medan det fortfarande är kallt och uschligt ute, så att jag faktiskt får nytta av skiten :P

Bajs bajs!

Inga kommentarer: