tisdag, december 16, 2008

Fullmåne?

Jag var trött igår, men av någon anledning kunde jag ändå inte sova. Jag försökte alla min vanliga trick: läste, skrev lite, tittade lite på DVD, lyssnade på musik, hade fullständigt tyst och kolsvart. Inget hjälpte, jag låg vaken till runt 2.30, då jag lyckades somna en aning, men sedan vaknade jag igen vid 4-tiden och kunde inte riktigt somna om då heller. Så totalt har jag väl fått 2½-3 timmars sömn under natten, så det var ju inte en jättepigg Carin som kom upp ur sängen imorse.
Efter att tjejerna kommit iväg till skolan städade jag upp köket, tittade på Letterman som jag hade på TiVon, och sedan gick jag och la mig och sov igen. Det var inte helt lätt att somna nu heller, men jag lyckades ändå få två timmars sömn, vilket var väldigt välbehövligt.
Nu har jag klämt i mig lite lunch, och strax ska jag dra mig iväg till banken för att lösa in min check, fixa all tvätt, och sedan är det dags att ta sig en snabb dusch innan tjejerna kommer hem.
Förhoppningsvis kommer jag kunna somna ikväll, så att jag inte är så här utslagen imorgon också, för det är aningens jobbigt.

Ha dä!

Inga kommentarer: