lördag, december 20, 2008

Fler utlandsäventyr?

Igår sökte jag efter ett gammalt mail i min inkorg, och hittade då ett mail som jag skickade i slutet av gymnasiet. Det gällde att åka och jobba i London över några månader, och helt plötsligt kände jag hur mycket jag saknar London och det där började locka igen.
Jag vet inte exakt när jag hade tänkt mig att jag skulle göra det, men det vore så fantastiskt roligt att få bo där ett tag, verkligen lära känna staden. Dessutom skulle jag ju vara så mycket närmare min kära Sis, och jag skulle faktiskt kunna träffa henne betydligt oftare. Jag saknar min Anna... :( Har inte träffat henne på ett helt år nu, vilket är alldeles för länge.

Jag får la tänka på saken, se om det kan gå att genomföra, för satans roligt vore det.

Dags för frukost!

Inga kommentarer: