söndag, juni 22, 2008

Veckan som gått

Vad som hänt i veckan? Hmm... Ungefär ingenting.
Det enda vettiga jag har gjort är att ha åkt till ambassaden för att fixa visum, för övrigt har jag bara tagit det oförskämt lugnt hela veckan. Det är också därför jag inte skrivit något. Det kändes helt enkelt onödigt att skriva "ingenting händer" varje dag...
Anywho... Jag har faktiskt gjort klart mitt Pre-Departure Project också, så NÅGOT vettigt har jag i alla fall gjort. Men inte fan kändes det så. Det är nog det minst seriösa arbete jag gjort sedan mellanstadiet. Och ändå har jag gjort lite mer än vad exemplet visade. Jag var tvungen, för att göra det LITE underhållande att skriva skiten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Exemplet jag fick tyckte jag var ett skämt.

Hur mycket tror du familjerna kommer bry sig ändå? *suck*

Malou sa...

Du är utmanad! Kolla min blogg.

billie sa...

du är utmanad av mig oxo!!